07 July 2015

FREEMASON KUASAI TURKI



share dari link fb ~Neil Armsteen added 2 new photos.
FREEMASON KUASAI TURKI
(Gambar) Naomi Campbell Turkey (Eye Of Horus)
Mengikut kepercayaan Freemason, setiap bangunan yg mempunyai corak geometri illuminati di percayai mampu meresap kuasa ghaib yg di kumpul utk unsur2 sihir n ketibaan dajjal.
Itulah sebab mengapa Freemason suka membuat binaan berunsurkan simbol sihir di seluruh negara, termasuk Malaysia.
=============================================================
PERMULAAN KEJATUHAN TURKI ADALAH PINJAMAN BANK
Ketika 99 peratus bank di seluruh Eropah dikuasai oleh ahli-ahli keluarga Rothschild, khalifah islam dari kerajaan Turki Uthmaniyah membuat kesilapan besar dengan melakukan pinjaman wang dari bank-bank Eropah. Pinjaman ini dibuat atas alasan pembangunan negara dan menampung kos-kos ketenteraan.
(Gambar) Mustafa Kamal Ataturk menjadi dalang kejatuhan Kerajaan Turki Uthmaniyyah. Perkataan Ataturk bermakna bapa orang Turki.
Selepas runtuhnya Kerajaan Islamiah (Khalifah Uthmaniah) di Turki Pada tahun 1924, Yahudi Telah menukar Sistem Kewangan Dunia Menggunakan Wang Kertas. Pada Mulanya, wang kertas itu bersandarkan emas. Namun, Ia Merupakan perancangan jangka panjang Yahudi untuk memansuhkan sistem kewangan yang berasaskan emas dan perak dari muka bumi ini buat selama lamanya.
Lantaran itu, sejarah wang kertas diwarnai pelbagai misteri, tipu muslihat dan pembelitan yang dahsyat. Mesyuarat misteri di Pulau Jekyll membawa kepada penubuhan the Federal Reserve Department (FRD) pada tahun 1913, yang mana keahliannya adalah milik syarikat persendirian. Kongress Amerika Terpaksa Meluluskan secara paksa dan curi-curi.
Jabatan Ini kemudiannya mentadbir segala urusan kewangan Negara Amerika Syarikat, antaranya mencetak wang kertas Dollar Amerika. Mereka menentukan dasar perjalanan sesebuah bank. Kini, FRB digunakan oleh industri perbankan Di seluruh dunia termasuk Malaysia.
blog saya satu lagi boleh dilawati :  http://jasminshahab205.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment