06 May 2013

KELEBIHAN ZIKIR HASBI RABBI


share dari link fb ~Mislee Samais


KELEBIHAN ZIKIR HASBI RABBI
----------------------------------------

Kali ini saya akan post kan zikir yang sangat saya gemari dan zikir ini juga dapat memberi ketenangan dalam diri saya iaitu Hasbi Rabbi..

Kita wajib menanamkan sifat yakin terhadap Allah S.W.T.. Zikir ini dapat memantapkan lagi keyakinan kita pada Allah serta ingatan kita pada NYA..

Jika anda semua berasa rindu akan seseorang, lafazkan lah dan baca lah zikir ini supaya hati anda rasa tenang dan sentiasa ingat pada Allah dan gantikan lah rindu itu kepada rindu Yang Maha Esa lagi baik...

Jika anda dapat mengerti setiap ayat dalam zikir itu adalah lebih baik kerana setiap maksud di dalam zikir ini, sangat baik dan kita hanya berserah pada Allah... Sama-samalah kita mendengar dan sentiasa menjadikan zikir harian kita..

Satu dakwah yg mudah untuk dapatkan pahala iaitu SHARE post ini... jika ada org baca anda dapat pahala, ada org berubah kerana baca post yg anda share anda dapat pahala, Jika ada org masuk islam kerana post yg anda share anda dapat pahala... pahala mudah di dapati tp hati selalu berat untuk memilikinya...

Usik-Usik Hati Untuk Meyentuh Iman Demi Mengenali Hakikat Kehidupan...

No comments:

Post a Comment