17 November 2012

Seorang Anak Palestin

share dari link fb ~Hafidah Hamsah


Bismillah

Aku seorang anak palestin
Bermain dan menunggu kematian
Ibuku selalu menangis..

Dia senantiasa memakai pakaian hitam..
dek Karena dia menghadapi kegelapan setiap hari
Musuh musuh mengintai,
Mereka menembaki rumah dengan bom dan ayahku menjadi syahid...
Kini mereka menindas kami..

Aku seorang anak palestine yatim piatu
Aku tidak bisa bangun karena aku telah kehilangan satu kakiku
Aku menangis dan menjerit...

Apa kejahatanku ?
Dimana kalian ?
Innamal mu'minuuna ikhwah ?
Sudahkah kalian melepaskan kami dari tangan yahudi laknatullah ? :'(


Anak kecil ini masih mampu bertahan dan tersenyum menunjukkan tanda keamanan PEACE...wlwpun di dahi berjahit dan luka parah...ALLAHURABBI inilah kekuatan yang ada pada anak-anak Palestin.... jiwa mereka kental kuat menghadapi ZIONIS LAKNATULLAH ...YA ALLAH SELAMATKAN RAKYAT PALESTIN, BERI LAH PEMBALASAN YANG SETIMPAL KE ATAS YAHUDI ZIONIS LAKNATULLAH ITU....bantulah mereka Ya ALLAH. Aameen Allahumma aameen.




share dari link fb ~Kelab IKRAMMesir


Syahid terbaru!
Seorang ibu memangku anaknya yg telah syahid!
adakahi ini yg dimaksudkan oleh Israel sebagai mempertahankan rakyatnya? membunuh kanak-kanak kecil?

T_T

Kita punya 'hutang' yg perlu dibayar kepada rakyat Palestin yg telah menggadaikan batang tubuh mereka untuk mempertahankan Tanah suci ummat Islam.!

IKRAM Mesir 2012
sumber : Aqsa Syarif

Menitis melihat gambar anak kecil ini. Moga tempatmu di SYURGA sayang ♥ 
# Pray For Gaza
Antara mangsa pengeboman di rumah Solah Subuh tadi ialah kanak-kanak di dalam gambar ini.

No comments:

Post a Comment