16 November 2012

Gaza - PALESTIN terus dibedil tanpa belas kasihan...apa tindakan kita???

Sebarkan jika korang rasa warga palestin mempunyai hak untuk mempertahankan diri mereka dari serangan regim israel laknatullah...
kekejaman israel laknatullah ...  share to all muslim please !!! 
Wahai Ummat Islam kita bersaudara.. Isu GAZA adalah isu ummat Rasulillah.. InsyaAllah dah dekat kemenangan. Kuatkan Mahabbah Rasul dalam diri..  Ikuti perkembangan terkini di Gaza, Palestin...
share dari link fb ~~Islam Itu Indah
Sehingga saat ini, pejuang-pejuang Palestin masih melancarkan roket-roket ke tanah jajahan.
Sebelum itu, KATAIB SYAHID IZZUDDIN AL-QASSAM menghentam 4 serangan roket jenis grad ke atas pusat perisikan zionis dan mengebom pengkalan Re'em milik tentera zionis.
 ~ Pejuang-pejuang telah bersumpah dengan nama Rabbul Izzah, Gaza tidak akan tunduk kepada mana-mana makhluk dan janji mereka akan tiba kepada suku sakat zionis.
 اللهم سدد رميهم
اهزمهم..اهزمهم..اهزمهم وانصرنا عليهم
via Mini-Pavilion 'From Palestine With Love'(MAP)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

share dari link fh Khalifah Media Networks ~~
Jangan Lupa Doakan Untuk Saudara2 Kita Di Palestin....
 Palestin Kembali Bermandi Darah....
 plz SHARE....
 


Berapa ramaikah antara rakan-rakan facebook yang mengambil tahu tentang apa yang sedang berlaku di Gaza Pelestin pada hari pertama Muharam ini? 
 Isu Palestin adalah isu umat dan kemanusiaan sejagat, ianya lebih penting dari status bunga-bunga cinta anda. Ayuh! bersama-sama mengambil peduli tanda rasa CINTA ♥ kpd saudara-saudara kita disana.
share dari link fb ~ Ya Allah, Selamatkanlah Islam's photo.
Seorang anak kecil yang comel gmbar sebelah kiri telah terbunuh ...disebabkan serangan Yahudi Israel Laknatullah.. Ya Allah selamatkanlah orang-orang Islam di bumi Gaza, di bumi Syria dan tempat-tempat lain yang mana bumi mereka diserang oleh puak Kuffar
KATAKAN SESUATU TENTANGNYA

Ya Allah hancurkanlah mereka sebagaimana engkau menghancurkan kaum Iram dan ‘Ad , Ya Allah palulah mereka dengan paluan azab kerana mereka telah melakukan kerosakan dalam negara dan membunuh para hambaMu. Ya Allah bantulah saudara kami di Lubnan, Palestin, Afghanistan, Iraq dan seluruh negara umat Islam.
share dari link احمد راج

 Zionis Semakin Mengganas, Namun Umat Masih Ketiduran.


Kita akan dipersoalkan di depan Allah nanti apakah tanggungjawab kita terhadap saudara seagama kita yang berada disana? Sekurang-kurangnya kita berdoalah untuk mereka.

SABDA NABI "Seorang Muslim itu adalah bersaudara dengan Muslim yang lain. Dia tidak boleh menganiayanya dan tidak boleh menyerahkannya (kepada musuhnya)." (Muttafaq alaihi) 

No comments:

Post a Comment