28 March 2013

~ DOAKU ~

share dari link fb ~RINDU DALAM SEPI

~ DOAKU ~

Yaa Allah...inilah diriku
diri yang lemah tiada daya
tanpa kekuatan dariMu
diri yang lemah tiada kehendak
tanpa kudrat dariMu
diri yang tiada kemampuan
tanpa pertolongan dariMu

aku yakin semua ada dalam takdirMu
aku yakin semua ada dalam KuasaMu
aku yakin semua atas izinMu
aku yakin semua berjalan sesuai mengikut kehendakMu

aku ingin melangkah dengan pijakan pada kaki
aku ingin melangkah tanpa dibayangi masa silam
aku ingin melangkah tanpa harus disiksa cinta semu
aku ingin melangkah dengan segenap semangatku

Yaa Allah...tolonglah diriku
jauhkan hambaMu ini dari segala
yang menjerumuskan dosa
berikanlah kekuatan hati
dalam segenap doaku
aku ikhlas dan rela hati
aku yakin semua ini adalah kurniaan
dan anugerah terindah
dalam kehidupanku
aku pasrah...
aku berserah...Yaa Allah
Aamiin Yaa Rabbal Alamin

...dynaElsara@280313

No comments:

Post a Comment